LA MÚSICA NO PARA!!

I és que sempre hi ha algun motiu per celebrar amb música!
Aquest segon trimestre a PETITS hem treballat varies cançons populars a partir de la capsa de caixes musicals i cançons de festes tradicionals del CARNAVAL com per exemple: Ara arriba el carnestoltes, Dijous llarder…… Llegeix més»

SOM ESCOLA PÚBLICA!!

Heu vist aquests dies quantes famílies han visitat l’escola? I és que aviat són dates de preinscripció escolar. Com cada any per aquestes dies, des de la nostra escola animem a la ciutadania a preinscriure els seus infants a l’escola pública. I des de l’any… Llegeix més»

CELEBRACIÓ DE LA MICRO FIRST LEGO LEAGUE!

Aquest dimecres, 24 de gener, s’ha realitzat la Micro FLL 2024 per poder escollir els dos grups que representaran l’escola a la convocatòria First Lego League Challenge al Palau de Congressos de Reus al 10 de febrer. Aquest any s’havia de resoldre el repte de “Com podem innovar a l’hora de crear i comunicar l’art al món?”. … Llegeix més»