LES COLÒNIES MÉS DIVERTIDES!

El passat 29 i 30 d’abril els infants d’I5 i de 1r vam anar de colònies a Calafell. Pels d’I5 va ser la nostra primera vegada, i els de 1r vam poder repetir aquesta experiència tan enriquidora.
Malgrat que ens va ploure molt vam poder gaudir… Llegeix més»

Les últimes colònies de la nostra etapa!

Les colònies escolars són una oportunitat única per als infants per aprendre de forma experiencial i desenvolupar habilitats socials i emocionals. Aquesta experiència també promou la cohesió de grup i l’empatia entre els alumnes, ja que han de treballar col·lectivament per superar reptes i resoldre problemes.… Llegeix més»

NO AL BULLYING

Hola, som els alumnes de 5è A Arlet, Dafne, itziar, Raúl, Martí i Darek. Aquesta setmana sonarà la cançó “Caminem lluny” de Doctor Prats.
Hem posat aquesta cançó perquè parla del Bullying i és una cançó amb energia que podria millorar que els que fan… Llegeix més»