Benvinguts i benvingudes,

Aquesta és la pàgina web de la ZER Riu Corb, una ZER formada per quatre escoles:

L’Escola Pere Teixiné de Belianes,

l’Escola El Tallat de Sant Martí de Riucorb,

l’Escola Montalbà de Preixana i

l’Escola Maldanell de Maldà.

Aquí podreu trobar la informació compartida de la ZER o consultar els blocs de cada escola.

Confiem que us sigui útil!

TROBADA DE LA ZER A MALDÀ

El passat divendres 23 de febrer vam celebrar la trobada de la ZER Riu Corb a Maldà.
Vam començar el matí donant la benvinguda a tot l’alumnat i esmorzant coca i xocolata gentilesa de l’ajuntament de Maldà, una coca que vam trobar boníssima.
Vam continuar les activitats… Llegeix més»

SORTIDA AL CASTELL DE MONTSONÍS

El passat divendres dia 3 de novembre els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de la ZER vam visitar el castell de Montsonís. A l’escola estem treballant el pas del temps i la visita teatralitzada al castell ens va ser molt útil per tal… Llegeix més»

VII TROBADA ESPORTIVA DE LA ZER RIU CORB

El passat dimecres 11 d’octubre vam realitzar a Sant Martí de Maldà la VII Trobada esportiva de la ZER.
Durant el matí, tot l’alumnat de primària van realitzar les curses per categories. Tots els nens i nenes van emportar-se una medalla, un titol de participació i… Llegeix més»

SORTIDA A CAL GORT

El passat divendres 29 de setembre els més petits de la ZER van realitzar la primera sortida del curs.
Van anar a Cal Gort a veure l’entorn de les abelles ja que estem realitzant aquest projecte a les escoles.
Durant el matí ens vam posar el vestit… Llegeix més»

SORTIDA A LES OBAGUES

El passat dilluns 12 de juny els més petitons de la ZER vam fer l’última sortida del curs a les Obagues.
Van passar el matí fent diferents tallers de transformació d’aliments, els quals es van poder menjar per dinar. També van disfrutar dels animals i l’entorn… Llegeix més»

SORTIDA A ALTAFULLA

El passat divendres 9 de juny els alumnes més grans de la ZER vam anar a Altafulla a passar el dia. Durant el matí vam anar al parc d’aventura “Jungle Parck” on vam divertir-nos d’allò més pujant i baixant pels arbres. Després de dinar vam… Llegeix més»

SORTIDA A L’ESPLUGA