LES MALETES DEL CANVI

Gràcies a la biblioteca Tirant lo Blanc de Belianes, la ZER Riu Corb disposa de 5 maletes del canvi. Aquestes maletes, de temàtica d’escoles verdes, itineraran per les quatre escoles i els alumnes de totes les escoles podran disfrutar de la selecció de llibres i les seves propostes educatives.

Les temàtiques de les cinc maletes són:

• Els Grans exploradors: per treballar els ecosistemes.
  • Viatgem pel món i més enllà: per observar les meravelles del nostre estimat planeta “La Terra”
  • El diari dels naturalistes: per observar la natura que ens envolta.
  • 4R de l’ecologia: rebutjar, reduir, reutilitzar i reciclar.
  • El Club dels petits inventors: per estudiar l’emergència climàtica.

Moltes gràcies a la Biblioteca de Belianes per la implicació i dedicació en l’elaboració d’aquest material.

1. Biblioteca de Belianes

Gràcies a vosaltres, per deixar entrar el projecte Aigua=Vida, natura i lectura a les vostres escoles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *