SORTIDA AL CASTELL DE MONTSONÍS

El passat divendres dia 3 de novembre els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de la ZER vam visitar el castell de Montsonís. A l’escola estem treballant el pas del temps i la visita teatralitzada al castell ens va ser molt útil per tal de veure com vivien a l’edat mitjana.

El Jofre (un serf del castell) ens va fer una visita molt divertida per les diferents estances del castell on també vam poder coincidir amb d’altres personatges com la reina, un soldat o un peregrí. Ens van explicar, de manera molt amena, com vivien i quin era el seu dia a dia.

Després vam anar a dinar al poliesportiu de la Foradada i vam acabar el dia fent una petita excursió pel terme fins arribar a un antic búnquer de la guerra civil.

Va ser un dia molt ben aprofitat amb molta informació nova que segur que aprofitarem a les aules.