VI TROBADA ESPORTIVA A MALDÀ

El passat dimarts 10 d’octubre tots els alumnes de primària de la ZER Riu Corb ens vam trobar a Maldà per realitzar la VI Trobada Esportiva de la ZER.

Durant el matí vàrem realitzar les diferents curses per categories, després ens vam trobar a l’escola Maldanell on vam dinar tots junts i vam disfrutar de temps lliure i de joc.

A la tarda, vam realitzar una gimcana de vuit proves esportives diferents que es van ubicar a diferents indrets del poble.

Va ser una jornada per gaudir de l’esport i els companys i companyes de la ZER.  Aquesta trobada té com a objectius principals promoure els hàbits saludables, l’esforç i l’esperit de companyerisme.