SORTIDA A VALLFOGONA DE RIU CORB

Aquest final de setmana hem realitzat dues sortides a Vallfogona de Riu Corb; el dijous 3 de novembre pels alumnes d’educació infantil i cicle inicial i el divendres  4 de novembre per l’alumnat de cicle mitjà i superior. Aquesta sortida s’emmarca en el Projecte “Apadrinem el Riu Corb” que vam iniciar el curs passat.

El matí va començar a l’espai del Balneari de Vallfogona on ens esperaven la Minerva, l’Enric i l’Eva amb tres propostes molt interessants que pretenien apropar-nos a la natura i al món dels ocells. La primera proposta consisitia en ensenyar-nos com anellen els ocells i l’estudi que en fan abans d’alliberar-los, la segona activitat era observar els ocells i respondre unes preguntes relacionades amb aquesta observació directa i, finalment, ens van preparar un camí sensorial per tal de connectar-nos amb la natura. Volem agrair la dedicació de la Minerva, l’Enric i l’Eva en l’elaboració i posada en pràctica de les activitats.

Després de dinar i descansar una mica ens esperava el Modest per obsequiar-nos amb una visita pel poble de Vallfogona i parlar-nos de la Figura del Rector, ja que el 2023 ha estat reconegut com l’any del Rector per la Generalitat de Catalunya. També volem agrair al Modest la ruta que ens va oferir pel poble i les pinzellades de la vida del rector que ens va explicar de manera molt amena i divertida.

Una sortida molt intensa i profitosa que ens ha servit per conèixer més sobre els ocells i la seva observació i ens permetrà ser el punt de partida per treballar una mica la figura del Rector de Vallfogona.

RECULL DE LES FOTOS DIJOUS (EI+CI)                                     RECULL DE LES  FOTOS DIVENDRES (CM+CS)

1. Marta Capdevila Guasch

Quina activitat tan bonica i necessària, per conèixer el nostre entorn i la nostra història!
    Gràcies a vosaltres també per l’organització!