1a Trobada Esportiva-1a Cursa ZER Riu Corb

El passat divendres 11 de març, es va celebrar a la localitat de Maldà la 1a Trobada Esportiva en forma de cursa atlètica. Les diferents escoles que composen la ZER (Preixana, Belianes, Maldà, els Omells de Na Gaia i Sant Martí de Maldà) es van unir per promoure una jornada de valors i d’hàbits saludables.

Durant el matí, es va realitzar una cursa atlètica per categories des de 3r de primària fins a 6è, on van participar els alumnes de les diferents escoles. El circuit per on es va realitzar va ser el traçat que arriba fins a l’Ermita de Sant Joan. Els alumnes van completar un total de 2.000 metres en les categories de 3r i 4t i 3.000metres en les categories de 5è i 6è.

Un cop finalitzada la cursa atlètica, els alumnes van tenir un obsequi, es va fer també un sorteig de material i els participants van poder gaudir d’un petit refrigeri.

A la tarda, es va fer un dinar al Parc de la Font Vella, on es va realitzar una gimcana per zones perquè els alumnes de les diferents escoles poguéssin participar en aquestes jornades d’esport i de convivència.

Així doncs, una gran iniciativa per part del professorat de la ZER Riu Corb per promoure el territori a través de l’esport. També cal donar gràcies a la col·lobaració intensiva de part de l’ajuntament de Maldà, del Consell Esportiu de l’Urgell i de la Delegació d’Esports, que es van unir a aquesta iniciativa. Des de la ZER Riu Corb es seguirà realitzant activitats d’aquest format com a segell de qualitat educativa i per impulsar el territori.

Moltes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible. Junts fem ZER!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *