TROBADA DE LA ZER A MALDÀ

El passat divendres 23 de febrer vam celebrar la trobada de la ZER Riu Corb a Maldà.

Vam començar el matí donant la benvinguda a tot l’alumnat i esmorzant coca i xocolata gentilesa de l’ajuntament de Maldà, una coca que vam trobar boníssima.

Vam continuar les activitats del matí: pintar una tote bag com a record de la Trobada que tots els infants es van poder emportar cap a casa. Seguidament el grup de petits van jugar a la plaça i van fer una ruta pel poble de Maldà, els mitjans van jugar a jocs de taula i els grup dels grans van poder disfrutar de la visita de Jordi Folck, autor del llibre “Ningú és un zombi”.

Al migdia ens vam trobar tots i totes a la plaça de l’ajuntament per dinar i un cop vam acabar vam poder jugar a fer cabanes, gràcies a la companyia Arkilàstik. Els petits a la sala de l’ajuntament i tot l’alumnat de primària al local social del poble.

Va ser una dia de trobar-nos i gaudir junts i juntes.

Tot l’alumnat de primària a la Trobada

Alumnat d’educació infantil a la Trobada

Recull de fotografies de la trobada:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *