SORTIDA D’EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

Aquest dimarts dia 7 de maig els alumnes d’educació infantil i cicle inicial de la ZER vam anar d’excusció al Parc de les Olors de Linyola. Després de fer tres grups diferents ens vam distribuir per realitzar els tallers: bossetes d’olor, bombes de llavors, camí sensorial i elaboració de refresc natural que després vam poder beure.

A la tarda ens vam dividir; els alumnes d’educació infantil van anar a Preixana on vam dinar a la plaça del poble i van gaudir de temps lliure amb els companys i companyes. Després van anar al poliesportiu per veure l’espectacle Tocadits, gràcies al programa Lletres a les aules.

Els alumnes de Cicle inicial van anar a Penelles a observar els murals del poble després de dinar a la plaça i jugar amb els amics i amigues de la ZER.

Un dia de convivència entre els alumnes més petits de la nostra ZER.