ACTE OFICIAL D’ENTREGA DE DISTINTIUS D’ESCOLES VERDES

El passat dia 12 de gener de 2022 va tenir lloc la 18a TROBADA D’ESCOLES VERDES: PREMI EV I BENVINGUDA ALS NOUS CENTRES.

La Trobada d’escoles verdes és l’acte anual del Programa en què es lliura el Distintiu d’escola verda als centres que s’incorporen a la xarxa, s’entreguen els diplomes de renovació del Distintiu als centres que han ratificat el seu compromís amb l’educació per a la sostenibilitat, i s’atorga el Premi Escoles Verdes.

L’acte va comptar amb la presència dels consellers Sra. Teresa Jordà, consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i Sr. Josep G. Cambray, conseller d’Educació.

Aquest curs 2021-22, 15 centres de la demarcació de Lleida s’han incorporat a la xarxa Escoles Verdes. Entre aquests hi ha els cinc centres de la ZER RIU CORB:

Escola Pere Teixiné de Belianes,

Escola El Tallat de Sant Martí,

Escola Montalbà de Preixana,

Escola Maldanell de Maldà i

Escola Mossén Ramon Muntanyola dels Omells de Na Gaia.

Podeu veure l’acte, que va ser en format virtual, al següent enllaç:

MÉS INFORMACIÓ