TROBADA ESPORTIVA DE L’URGELL A SANT ELOI ( alumnes CS)

El passat dilluns 28 d’octubre els alumnes de cicle superior de la ZER Riu Corb van participar a la Trobada Esportiva de l’Urgell al Part de Sant Eloi de Tàrrega.

Aquí teniu les IMATGES!

Participació massiva en la trobada escolar dels centres escolars de la comarca de l’Urgell. Més de 800 nens i nenes dels diferents centres de primària i secundària han participat en la trobada anual escolar de la Comarca de l’Urgell. Aquesta trobada organitzada conjuntament amb el Seminari d’Educació Física i el Consell Esportiu de l’Urgell amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tàrrega ha fet que aquest any sigui la que ha tingut una màxima participació.

Els alumnes de 6è de primària i de 2n d’ESO han estat participant en diferents proves: ritme, hoquei, Koorfball, jocs tradicionals, etc en tot el recinte de Sant Eloi de Tàrrega.

El monitors de l’Institut Ribera del Sió d’Agramunt han estat dinamitzant les diferents estacions.

Sens dubte una macrotrobada que ha estat possible gràcies a tots i a totes les participants.

Des de la ZER Riu Corb seguirem apostant i creient en l’esport escolar de la nostra comarca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *