III English Day de la ZER Riu Corb

El passat divendres 26 d’abril l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior de la ZER ens vam reunir a l’escola de Belianes per celebrar el tercer English Day de la nostra ZER.

Vam començar el dia esmorzant coca i xocolata gentilesa de l’AFA de l’Escola Pere Teixiné. Després tot l’alumat es va dividir en sis grups per tal de realitzar les sis proves en anglès relacionades amb Saint George. Un cop realitzades totes les activitats ens vam desplaçar a la Bassa per tal de dinar i disfrutar de temps lliure amb els companys i companyes de la ZER.

Vam acabar el dia amb l’espectacle en anglès:  Clowninig, un viatge al cor de Londres. Un espectacle molt divertit i instructiu.

Una jornada molt bonica per disfrutar dels companys i companyes de la ZER i aprofundir en la llengua anglesa.