TROBADA DE LA ZER RIU CORB A PREIXANA

Aquest dijous 17 de març tots els alumnes de la ZER ens vam retrobar a Preixana per tal de celebrar 30 anys de la creació de la ZER Riu Corb.

Vam començar el dia amb un esmorzar de coca i xocolata gentilesa de l’AFA de l’escola Montalbà.

Després vam realitzar l’acte d’apadrinament del Riu Corb amb el qual ens comprometen, com a comunitat educativa, a coneixer, cuidar i valorar el Riu Corb i la seva vall.

A continuació vam procedir a fer activitats per grups; els petits vam realitzar un taller amb el Drapaire musical, els mitjans van fer un taller de tints naturals amb l’associació Corremarges i, finalment, els grans vam cuinar unes madalenes amb un taller de malbaratament alimentari.

A la tarda, després de dinar, vam ballar, cantar i disfrutar amb l’espectacle “Disco Pinky” de la companyia Campi qui pugui.

Una jornada de celebració que vam gaudir totes i tots junts!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *