Aiguamolls

Aquest 23 de maig, l’endemà del dia internacional de la diversitat biològica i tot coincidint amb les classes d’ecologia que estem fent al centre, l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar una sortida pel nostrat Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà.

Al llarg del recorregut vam poder valorar la importància de la figura de protecció que preserva aquest espai i la seva importància com a ecosistema terrestre i aquàtic. Els aiguamolls son l’hàbitat de nombroses espècies vegetals i animals, algunes de les quals van poder ser observades pels diferents grups d’alumnat, gaudint així d’una calorosa jornada de camp en un entorn privilegiat.