Origen del Teatre 2n ESO

A l’assignatura de Llengua Castellana, els alumnes de 2n d’ESO han començat el tercer trimestre parlant del teatre. No es pot entendre el teatre si no es comença pel seu origen: el teatre grec. És per això que, a través d’unes pistes, els alumnes han hagut de buscar el teatre que va servir de model per tots els teatres que es van anar construint des de llavors. No només han hagut de trobar el teatre d’Epidaure sinó que també han creat una línia temporal amb exemples per demostrar que els teatres que es van construir posteriorment segueixen les mateixes característiques.

Si voleu veure alguns exemples fets pels alumnes, els podeu trobar als següents enllaços: