Ausetanada 2020

El nostre institut ha participat activament en la primera Ausetanada – un projecte de georeferenciació i tecnologia mòbil – que va culminar el passat 21 de febrer a Vic. L’institut Les Margues ha estat un dels centres impulsors per dur-lo a terme.

Primerament, l’alumnat de l’optativa d’informàtica de 4t ha confegit més de 30 targetons essencials per fer l’activitat, fent les fotografies, la recopil·lació d’informació i les preguntes d’un trivial per una app de realitat augmentada. Tot plegat està ideat per LaceNet, amb la col·laboració de la UPC i l’organització del CRPd’Osona.

El 21 de febrer a les 9.30h a la plaça de Vic l’alumnat de 1r o 2n de 8 centres de la comarca estava a punt per geolocalitzar els principals punts d’interès de la ciutat i superar les 5 proves: STEAM, Book Face, Vídeo literari, Vídeo entrevista referent a #FridaysForFuture i Foto lliure.

L’èxit ha estat formidable, fins i tot, hem guanyat el premi en dues categories: STEAM i Foto lliure! I és que encara que no haguéssim guanyat cap premi, també hauria estat formidable, ja que els nois i les noies que han participat de manera autònoma i s’hi han esforçat moltíssim!

fotografia de la prova Bookface Fotografia lliure d’un dels grups participants

Moltes gràcies a tothom!
Podeu trobar més detalls de l’Ausetanada en aquesta pàgina.