First Lego League

Aquest cap de setmana els alumnes que fan l’extraescolar de robòtica han participat a la First Lego League a la UVIC (Universitat de Vic). Per participar els alumnes han realitzat un projecte per millorar l’institut i també han hagut de superar una sèrie de proves amb el Robot de LEGO Mindstorms. Durant tot el procés de preparació i el dissabte durant el concurs,  els alumnes han treballat de valent, tot i que els resultats obtinguts no van ser els esperats, va ser una experiència 100% recomanable per tot el que implica.

La competició es va dur a terme durant tot el dissabte a la UVIC. Al llarg del matí el grup d’alumnes van anar realitzant les diferents proves amb el Robot. El robot el van construir i programar durant l’extraescolar amb el Kit LEGO Mindstorms per tenir-lo enllestit el dia del concurs. Per realitzar les diferents proves, que consisteixen en moure peces per diferents zones d’un taulell, el robot utilitza diferents motors i també sensors per posicionar-se en els diferents espais del taulell.

També durant el matí, davant d’un jurat format per professors/es de la UVIC, van presentar i explicar el seu projecte sobre com millorar algunes coses de l’institut.

Finalment, a la tarda al recinte firal del Sucre es va fer l’entrega de premis i medalles.