Proves obtenció del títol de GESO

Benvolguda alumna,

Benvolgut alumne,

Et recordem que l’any 2019 o 2020 vas finalitzar en aquest centre el quart curs de l’etapa d’ESO i no vas poder obtenir el títol de graduat o graduada en educació secundària obligatòria (GESO) per haver-te quedat pendent superar algunes matèries, fins a un màxim de cinc.

T’informem que, si has complert 18 anys o bé els compleixes durant aquest any, et pots presentar a unes proves de les matèries pendents d’ESO, la qual cosa et permetria –en cas d’aprovar– obtenir el títol de GESO. També tens l’opció de presentar-te ara només a alguna de les matèries suspeses.

Si fas o has fet els 17 anys dins del 2021 també pots presentar-t’hi, sempre que compleixis alguna de les condicions següents:

• Tenir un contracte laboral que t’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
  • Trobar-te en procés d’obtenció d’un permís de treball.
  • Ser esportista d’alt rendiment.

Pots venir al centre a matricular-te en l’horari habitual de la secretaria. Has de portar el full d’inscripció a les proves que adjuntem, degudament emplenat. Si vols acreditar la teva condició conforme tens un contracte laboral o ets esportista d’alt nivell, cal que aportis també la documentació corresponent.

Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció: de l’1 al 12 de febrer de 2021.

En el web del centre hi podràs consultar el dia de les proves, els continguts i els criteris d’avaluació, i també altra informació d’interès.

T’animem a aprofitar aquesta nova oportunitat d’obtenir el títol de GESO, amb el qual podràs tenir accés a ensenyaments postobligatoris, alhora que incrementaràs les teves possibilitats en el món laboral.

FULL D’INSCRIPCIÓ A LES PROVES