Preinscripció curs 2020-2021

DATES PREINSCRIPCIÓ

Famílies, és molt important que dins el correu electrònic que heu d’enviar al centre per formalitzar la preinscripció, adjunteu tota la documentació necessària, tant la identificativa com l’acreditativa dels criteris de prioritat.
Teniu tota la informació en aquest enllaç: Documentació i criteris de prioritat

Ensenyaments que s’ofereixen al nostre centre

ESO

Consulta de places Mapa Escolar

Dossier Jornada Portes Obertes Virtuals 2020

1. Claudia León

Buenas tardes, me gustaría saber si hay plazas y cuantas para 2n de Bachillerato y hacer la presentación.

1. admin Autor de l'article

Benvolguda,

Dies abans que s’obri el període preinscripció penjarem a la nostra web el nombre de places que disponibles.

2. Berta d'Argila Rico

Bon dia,

Voldriem saber la documentació que cal portar per fe la preinscripció a 1r de batxillerat si venim d’un altre centre, ja que el nostre institut ens ha demanat que us fèssim la consulta.

Resto a la espera de la vostra resposta

Salutacions

1. admin Autor de l'article

Benvolguda,

Restam a l’espera de les instruccions que ens faci arribar el Departament. Tan bon punt tinguem la informació, la penjarem a la nostra pàgina web.

3. Olga Janer Boada

Hola, bones,

La meva filla vol cursar Primer de Batxillerat Artístic al vostre institut aquest curs vinent. Ara hem vist les dates de les preinscripcions. Ens agradaria saber on podem trobar informació, assignatures etc.. de les dues branques de batxillerat artístic que feu, per així tenir més coneixament abans de triar.
    Suposo que més endavant veurem a la web la documentació necessària per fer ho tot.

Moltes gràcies, fins aviat,

Olga Janer

4. admin Autor de l'article

Benvolguda,

A l’apartat Batxillerat de la nostra web hi ha tota la informació sobre els estudis de batxillerat. A més, disposa del fulletó de benvinguda que es troba a l’article referent a la preinscripció a la portada.

No dubti en contactar amb nosaltres per resoldre qualsevol dubte.

5. BELEN HERNANDEZ

Bona tarda,
    La meva filla està cursan 4rt ESO al INSS Ermesenda de Girona, i voldria fer el Bachillerat Tecnològic al vostre institut, no he vist les dates per la preinscripció a la vostra web. No voldria que se’ns pasessin les dates per poder obtar a la plaça, em podeu orientar una mica al respecte.

gracies.