Projecte de reutilització de llibres de text

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu, des de feia molts cursos, el centre cada any organitzava la reutilització dels llibres de text, però a partir d’ara la preparació dels llibres i dels lots la farà una empresa externa.

• Com funcionarà?

Comercial Girona de Llibres, la distribuïdora contractada, farà el sanejament dels llibres i prepararà els lots per al proper curs. L’assignació dels llibres a cada alumne, però, la farà el centre. Serà imprescindible ser soci de l’AMPA per poder gaudir d’aquest servei.

• On i quan heu de fer la reserva?

Podreu demanar els llibres a través de la pàgina web de la distribuïdora. Les dades per accedir-hi i el termini d’accés són les següents:

www.comercialgirona.cat/comandes

CODI CENTRE: SOBREQUES0181

TERMINIS D’ACCÉS: De l’3 al 15 de juliol

• Quin és el procediment per fer la comanda en línia?

Caldrà accedir al web de la distribuïdora mitjançant l’adreça que us hem facilitat. En primer lloc, us haureu de registrar com a pares, mares o tutors dels alumnes i crear el vostre compte indicant les vostres dades de contacte i una contrasenya. Seguidament, podreu seleccionar el curs que farà el/la vostre/a fill/a i els llibres que necessiteu. Per cada llibre es pagaran 5€, per cobrir tota la feina que es realitzarà per poder seguir oferint el projecte de reutilització. Finalment, es demanarà que indiqueu el nom de l’alumne/a i que efectueu el pagament.

Un cop demanats els llibres que vulgueu, com que no hi ha disponibilitat de tots els llibres per a tots els alumnes, durant el mes de juliol Comercial Girona de Llibres us informarà per correu electrònic sobre quins llibres us podrem proporcionar. Així sabreu quins haureu de comprar.

• Quines quotes s’hauran de pagar?

En el mateix moment en què es faci la comanda, també es podrà fer el pagament de la quota de material (45€) i de l’AMPA (24€), o sigui, un total de 69€ per família. A partir del 2n fill, només caldrà pagar la quota de material (45€). En el cas dels alumnes de 3r, 4t ESO i de 1r i 2n de batxillerat, caldrà afegir-hi 1,12€ d’assegurança escolar obligatòria. Aquest pagament us permetrà accedir al projecte de reutilització.

A part d’aquestes quotes, a 4t d’ESO i a 2n de batxillerat, s’haurà de pagar una fiança de 30€ que es retornarà a final de curs, quan s’hagin tornat els llibres.

• Quins mètodes de pagament hi ha?

Tindreu dues opcions a escollir:

• Targeta de crèdit/dèbit en el moment de realitzar la reserva.
  • Mitjançant una transferència o ingrés bancari al compte de CAIXABANK ES49 2100 0002 5102 0187 9219 fins al dia 5 d’agost.

Aquesta darrera opció us permet FRACCIONAR el pagament; és a dir, podeu efectuar tants ingressos com vulgueu; sempre que el 5 d’agost hagi quedat tot pagat.

És important que en el moment de fer qualsevol pagament indiqueu el NOM i el CURS de l’alumne/a o bé EL NÚMERO DE COMANDA.

• Com rebreu els llibres?

Els llibres encarregats i pagats es lliuraran a l’institut: els vostres fills els trobaran a l’aula el primer dia de curs.

• Si teniu dubtes, a qui us podeu dirigir?

Per qualsevol incidència amb els llibres, us haureu de posar en contacte per correu electrònic a l’adreça següent: clients@comercialgirona.cat.