Reducció mobilitat alumnes de batxillerat

Benvolgudes i benvolguts,

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, a requeriment del Departament de Salut, cal reduir la mobilitat de l’alumnat de Batxillerat a partir d’aquesta setmana.

Tal com ha aprovat el Consell Escolar del Centre en la sessió del divendres dia 15 de gener de 2021, ho farem de manera rotativa variant consecutivament els dies, així les classes telemàtiques quedaran repartides equitativament entre les matèries. La rotació començarà el dijous 21 de gener pel que fa a 1r i el divendres 22 de gener pel que fa a 2n de Batxillerat.

El calendari amb la resta dels dies en que les sessions seran telemàtiques el trobareu al web del Centre.

Entre tots, farem l’esforç que calgui perquè els alumnes no surtin perjudicats i aquestes sessions siguin al màxim de profitoses. Amb aquest objectiu, impartirem totes les hores des de l’aula de cada grup classe per videoconferència, seguint l’horari establert.

Es passarà llista a cada hora i caldrà tenir la càmera connectada durant tota la sessió.

Per facilitar una adequada concentració, es respectaran les hores d’esbarjo i està previst que les classes durin un màxim de 50 minuts.

Pel que fa als exàmens:

• Les matèries que facin parcials, els faran presencialment en dies d’assistència al Centre.
    • Els trimestrals es portaran a terme durant 5 dies en els quals l’alumnat assistirà al centre només a les hores de les proves.

Cal tenir present que els dies de no assistència al Centre, els estudiants han de romandre a casa i no reunir-se en grups. Recordem que l’objectiu final és el de reduir la mobilitat mentre segueixen les activitats lectives de manera telemàtica.

Confiem que amb la col·laboració de tothom, els nois i noies que cursen aquesta etapa crucial pel seu futur, puguin continuar les activitats lectives amb les màximes garanties de qualitat.

Joan Cumeras i Costa