Creaxarxa

El passat 13 de desembre els alumnes de 3r d’ ESO han participat al Projecte CREAXARXA per tal de sensibilitzar-se amb la gent amb discapacitats i veure com la pràctica esportiva pot ser una via important de integració.
Hem passat tot el matí al pavelló de… Llegeix més»

Bàsquet en cadira de rodes

Aquesta passada setmana els alumnes de 3r d’ESO van fer unes sessions de bàsquet en cadira de rodes a càrrec de l’entitat MIFAS, per treballar aspectes de l’ esport adaptat. Van acabar la setmana amb la xerrada” No et frenis la vida” per sensibilitzar-los sobre… Llegeix més»

Assemblea General Ordinària de l’AMPA

Per indicació de la presidenta, us convoquem a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA de l’Institut Santiago Sobrequés, que tindrà lloc el proper dijous 29 de novembre, a les 19.45 h, a la Sala d’actes de l’institut, amb l’ordre del dia següent:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la darrera reunió.
  2. Presentació i aprovació del tancament de comptes del curs 2017-2018.
  3. Ratificació dels càrrecs de la Junta.
  4. Presentació i aprovació del pressupost del curs 2018-2019.
  5. Balanç del curs 2017-2018.
  6. Torn obert de paraules.

Us recordem que les eleccions al Consell Escolar, sector pares, són el mateix dia 29, de 19.00 a 20.00 h, al hall d’entrada a l’Institut.

Com a pares, és molt important tenir la màxima representació en el Consell Escolar del centre.

Us animem a participar-hi.