Primer premi treball de recerca

L’alumne Gerard Molero, de 2n de Batxillerat (batxibac), ha guanyat el primer premi pel seu treball de recerca “L’extrême droite, la réalité du XXIe siècle”, convocat per l’APFC (Associació de Professors de Francès de Catalunya) a l’institut francès de Barcelona.

És el segon any consecutiu que un alumne del nostre centre és premiat per l’APFC.

Enhorabona Gerard!

Feliç Sant Jordi 2020

Els compartim uns muntatges audiovisuals que han preparat alumnes del nostre institut per celebrar, tot i ser d’una manera tan especial, la diada de Sant Jordi d’enguany.

Els animem, també, a visitar el nostre perfil a Instagram per llegir les creacions poètiques que participen al Concurs de Sant Jordi 2020.

Cliqueu sobre les imatges i gaudiu! Feliç diada de Sant Jordi i cuideu-vos molt!

Josafat

La setmana passada els alumnes de 1r de batxillerat van visitar la catedral de Girona per tal de poder reviure els escenaris de la novel·la Josafat, de Prudenci Bertrana.