PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2021-2022

3r ESO
4t ESO

Premis CRACS UdG 2021

Ens plau informar-vos que a la 9a edició del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) a treballs de recerca de batxillerat de la Universitat de Girona, hem estat guardonats amb 4 premis!

Aida Benítez Bagué
1r Premi CRACS
Treball: Rooby, el millor amíc per la logística

Carla… Llegeix més»

La Grada Suma

Des del consell esportiu del Gironès ens han animat a participar en aquest projecte per incidir en els valors de l’esport. Durant algunes sessions d’Educació Física hem treballat actituds positives i negatives que ens trobem tant quan som espectadors com quan som jugadors.

Divendres 26 de març hem xerrat amb dues jugadores de l’UNI Girona que han contestat totes les preguntes que els hem fet relacionades amb els hàbits saludables, dona i esport i sobre la Còvid.

Habitualment aquest projecte acabava amb una trobada esportiva amb tots els centres participants. Degut a la situació que vivim, aquest curs és molt probables que no ho puguem dur a terme. Esperem poder-ho fer més endavant.

Festival de literatura MOT INS

Els alumnes de Literatura Universal de 1 BAT participen en el festival de literatura MOT INS, del 3 al 5 de març.

Èlia Serrano i Pol Hernàndez han col.laborat en la sessió inaugural, conduïda per Marta Cava, bibliotecària. La resta de companys ha seguit la sessió des de l’institut.

Demà dijous, participarem en els tallers, a la Biblioteca Carles Rahola.

Divendres farem la cloenda en streaming.