Preinscripció curs 2020-2021

DATES PREINSCRIPCIÓ

Famílies, és molt important que dins el correu electrònic que heu d’enviar al centre per formalitzar la preinscripció, adjunteu tota la documentació necessària, tant la identificativa com l’acreditativa dels criteris de prioritat.
Teniu tota la informació en aquest enllaç: Documentació i criteris de prioritat

Ensenyaments que s’ofereixen al nostre centre

DEL 13 AL 22 DE MAIG (PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA ENTRE EL 19 I EL 22 DE MAIG)

LLISTAT BAREMACIÓ PROVISIONAL (No disponible)

S’ha detectat una incidència en el llistat de barem provisional que fa que alguns alumnes que tenen la sol·licitud validada no surtin en aquest quan coincideix que hi ha un altre alumne, que té el mateix codi anonimitzat de sol·licitud, que ha demanat en mateix ensenyament i nivell.

La consulta dels resultats a través del web Estudiar a Catalunya funciona correctament i surten les dades de totes les sol·licituds validades.

Estem treballant per resoldre la incidència al més aviat possible. Avisarem amb una noticia a l’aplicació quan els llistats es generin correctament

Disculpeu les molèsties i moltes gràcies per la vostra col·laboració

BATXIBAC

PRESENTACIÓ I GESTIÓ DE SOL·LICITUDS DEL 18 AL 22 DE MAIG

INFORMACIÓ PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

LLISTAT D’ALUMNES ADMESOS CURS 2020-2021

BATXILLERAT

DEL 27 DE MAIG AL 3 DE JUNY

Ensenyaments que NO s’ofereixen al nostre centre

CFGM

Consulta de places Mapa Escolar

Dossier Jornada Portes Obertes Virtuals 2020

Feliç Sant Jordi 2020

Els compartim uns muntatges audiovisuals que han preparat alumnes del nostre institut per celebrar, tot i ser d’una manera tan especial, la diada de Sant Jordi d’enguany.

Els animem, també, a visitar el nostre perfil a Instagram per llegir les creacions poètiques que participen al Concurs de Sant Jordi 2020.

Cliqueu sobre les imatges i gaudiu! Feliç diada de Sant Jordi i cuideu-vos molt!

Josafat

La setmana passada els alumnes de 1r de batxillerat van visitar la catedral de Girona per tal de poder reviure els escenaris de la novel·la Josafat, de Prudenci Bertrana.