Convocatòria vaga d’alumnes

Benvolgudes i benvolguts,

Els representants dels alumnes, ens han comunicat que el dimecres 16, dijous 17 i divendres 18 d’octubre, s’adheriran a la vaga convocada pel Sindicat d’estudiants SEPC.

Tal com preveu la normativa, s’ha autoritzat la vaga als alumnes de 3r, 4t d’ESO i 1r, 2n de batxillerat.

D’altra banda, organitzacions sindicals, com ja sabreu, han convocat una jornada de vaga general aquest divendres dia 18 d’octubre,.

És per aquest motiu que ens adrecem a vosaltres per informar-vos de les vagues previstes i dir-vos que hi haurà garantits els serveis mínims, però atès que no sabem quina part del professorat prendrà la decisió de seguir la convocatòria, el centre romandrà obert, però no us podem assegurar que es puguin desenvolupar les classes amb normalitat.

L’Equip Directiu

Reunió ajornada

En previsió de possibles problemes de mobilitat, la reunió de pares i mares d’alumnes de 4t d’ESO prevista per avui queda desconvocada.

Moltes gràcies.

Intercanvi Suècia

Enguany un grup d’alumnes que fan 4t aquest curs, han començat les activitats abans d’hora.
El dia 3 de setembre vàrem marxar cap a Karlstad a Suècia, en la primera part d’un intercanvi d’una setmana.
L’experiència ha sigut molt bona. Han vist com funciona una escola sueca,… Llegeix més»

Concurs Poetry Slam

En Jan Bernat Juni i en Roger Pérez, de quart B d’ESO, van ser els guanyadors, juntament amb un alumne de l’institut Carles Rahola, del Poetry Slam que es va celebrar el passat dia 7 de juny al Centre Cultural La Mercè. L’Aina Vergés, també de… Llegeix més»

Llibres Curs 2019-2020

L’AMPA de l’Institut Santiago Sobrequés i Vidal, us recorda que podeu comprar els llibres no socialitzats a la cooperativa ABACUS.

Lllistat de llibres curs 2019-20

1. COMANDA ON LINE:
    • Del 1 al 12 d’agost, ambdós inclosos, en aquesta pàgina web: https://online.abacus.coop/ca/llibresdetext

S’HA D’INDICAR EL NOM DE L’IES SOBREQUÉS DE GIRONA

Recollida:

• A partir del dia 2 de setembre de 2019, a la botiga ABACUS
HORARI BOTIGA: Ronda Sant Antoni Maria Claret, núm.39 de Girona
  • de dilluns a divendres de 09:30 h a 21:00h
  • dissabte de 10:00 h a 21:00 h
    • Podeu demanar que us els enviïn a casa sense cap cost addicional.
Per evitar problemes posteriors, convé que estigueu segurs que els llibres que marqueu són els que necessiteu.
  1. COMPRA DIRECTA A LA BOTIGA ABACUS
  • Del 20 d’agost al 14 de setembre de 2019, ambdós inclosos, per als llibres d’ESO.
  • Del 20 d’agost al 30 de setembre de 2019, ambdós inclosos, per als llibres de Batxillerat.
HORARI BOTIGA: Ronda Sant Antoni Maria Claret, núm.39 de Girona
  • de dilluns a divendres de 09:30 h a 21:00h
  • dissabte de 10:00 h a 21:00 h
    • ABACUS té el compromís de servir-nos els llibres de lectura durant tot el curs.
NO FOLREU NI MARQUEU ELS LLIBRES FINS A PRINCIPI DE CURS, QUAN ES CONFIRMI QUE NO HI HA CAP CANVI

ABACUS no farà cap canvi de llibre folrat, marcat o malmès.

Bon estiu a tothom !!