Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació ha establert el 12 de març, l’últim dia de presència al centre, com el dia de finalització del segon trimestre. Així mateix s’ha determinat que el tercer trimestre començarà el primer dia hàbil després de la Setmana Santa, per tant, el dia 14 d’abril.
Encetarem aquest últim trimestre del curs, sabent que aquesta avaluació serà qualificadora i personalitzada, tenint en compte les limitacions de cada alumne/a per la situació que vivim i ho farem de moment, amb tasques no presencials, esperant que, com més aviat millor, puguem reprendre les classes a l’institut, cosa que significaria un gran bé per a tots plegats i per recuperar la normalitat perduda.

D’altra banda, un cop rebudes les instruccions pel que fa a les dates del segon i tercer trimestre i tenint en compte la continuïtat del confinament, hem decidit fer, tot i no poder-nos reunir físicament, les avaluacions corresponents al 2n trimestre de tots els nivells de l’ESO. Per tant la nostra intenció és fer-vos arribar, via correu electrònic, el resultat del segon trimestre durant aquesta setmana.
Pel que fa a les vacances de Setmana Santa, tot i ser tan inusuals com tota la situació que estem vivint, volem que siguin per a tots, i sobretot per als nois i noies, un temps de descans mental que els permeti reprendre el curs amb la intensitat necessària.

Pel que fa a Batxillerat, el fet que el confinament comencés just el segon dia previst per a realitzar els exàmens de primer, ens impedeix fer encara la segona avaluació, perquè el professorat no disposa dels resultats per poder portar a terme, de manera objectiva, aquesta valoració. Cal tenir present que la nota que compta és la global que establim al final de curs i, per tant, en funció del moment en què ens puguem reincorporar i reprendre els exàmens, decidirem com tenir en compte els continguts de la segona avaluació.

Pel que fa a segon de Batxillerat, atès el seu calendari especial, la segona avaluació ja estava feta i els resultats ja es van fer arribar abans del confinament. D’altra banda entenem que aquest curs, atès que s’han ajornat el baccalauréat i les PAU i que ja s’ha fixat per fer aquestes últimes un període entre finals de juny i principis de juliol, la previsió que tenim ara mateix és d’acabar el curs el 19 de juny, coincidint amb el final de curs de 1r de batxillerat i d’ESO.

Amb l’esperança que després d’aquesta necessària etapa de treball aïllat puguem retrobar, en persona i ben aviat, tots els nois i noies, us vull reiterar el meu desig i el de tot el professorat de sort i salut.

Joan Cumeras i Costa

Anul·lada la Jornada de portes obertes ESO

La jornada de portes obertes d’ESO programada el dilluns 16 de març queda anul·lada en seguiment de les instruccions per evitar aglomeracions de persones provinents de diferents centres.

Es farà arribar la informació per escrit a les escoles per tal que pugui ser distribuïda a totes aquelles famílies interessades.

Josafat

La setmana passada els alumnes de 1r de batxillerat van visitar la catedral de Girona per tal de poder reviure els escenaris de la novel·la Josafat, de Prudenci Bertrana.

Tallers i col·loquis de multicapacitats a Cultura i Valors Ètics amb els alumnes de 1r d’ESO

Durant dues sessions, membres de l’Associació Multicapacitats juntament amb Support (Fundació Tutelar de les Comarques Gironines), han portat a terme activitats de joc cooperatiu i xerrades de multicapacitats amb els alumnes de 1r d’ESO de l’assignatura de Cultura i Valors Ètics amb l’objectiu de defensar, promocionar i desenvolupar els drets humans… Llegeix més»