Proves Cangur 2019

Avui, 21 de Març, 128 alumnes de l’institut han fet les proves Cangur de Matemàtiques.
90 alumnes de 1r, 2n i 3r ho han fet en el mateix centre, i els 38 de 4t i Batxillerat han anat a la UdG.

Lliga de Debat

El passat divendres 1 de Març l’equip de debat de l’INS Santiago Sobrequés i Vidal, format per Júlia Olivas, Adrià Congost, Martí Massó, Cristian Bezerdic, Marta Hespe, Àlex Castro i Robert Duran (Capità/Tutor), ens vam desplaçar fins la Facultat de Lletres de la UdG per… Llegeix més»

Viatge a Roma

Els alumnes de 2n de batxillerat de Grec, Llatí i alguns de modalitat artística van visitar la bella i eterna ciutat de Roma del 21 al 24 de febrer com a viatge de fi d’estudis.
Tots plegats ho van gaudir moltíssim!

Natació a 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO ja han començat la unitat didàctica de natació dins de la matèria d’Educació Física amb una temporització de 6 setmanes.