🔊 ACTUALITAT 🔊

LLISTAT ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE AMB INDICACIÓ DE LA PRIMERA PETICIÓ
ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE
ALUMNES LLISTA ESPERA DEL CENTRE

Els alumnes que han estat admesos al centre rebran per correu electrònic tot allò que necessiten per formalitzar la matrícula.

PREINSCRIPCIÓ BAT CURS 2021-2022

LLISTAT BAREM DEFINITIU BATXILLERAT CURS 2021-2022

El número a partir del qual s’ordenaran les sol·licituds en cas d’empat és el: 4590

LLISTAT ALUMNES ADMESOS BATXIBAC CURS 2021-2022

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS 2021-2022

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ

Enllaç presentació Jornada de Portes de Obertes Maig 2021

Preinscripció Batxillerat: de l’11 al 17 de maig

Horari d’atenció telefònica

DE LES 9:00H A LES 14:00H

Telèfon d’atenció telefònica

972.21.85.50

Adreça electrònica

oficines@inssobreques.cat

Enllaç preinscripció

preinscripcio.gencat.cat

OFERTA DE PLACES BATXILLERAT CURS 2021-2022

CURS
Arts plàstiques i arts escèniques
Ciències i Tecnologia, Humanitats i Ciències Socials
1r BAT
88 + 3 batxibac
28 + 12 batxibac
2n BAT

Premis a Treballs de Recerca

Ens plau tornar-vos a informar de més premis a treballs de recerca que han aconseguit els següents alumnes del nostre institut.

18è PREMI ARGÓ 2021

1r premi Àmbit de Biociències i Ciències de la Salut David Cebotari – Treball: Systemic Appetite Control Lluís Molino (tutor)
1r premi Àmbit de Ciències Socials Uxío Beceiro García – Treball: Frau electoral o cap d’estat a Bolivia Joan Boada (tutor)
3r premi Àmbit de Ciències Socials Jaume Viñas Tarradas – Betty Boop i la Gran Depressió Joan Boada (tutor)

PREMIS CONSELL SOCIAL UdG

Premi de recerca en l’àmbit de tecnologia Marçal Pons Wenderburg – Treball: White Caves Sandro Alfaro (tutor)
Premi de recerca sobre innovació industrial Aida Benítez Bagué – Treball: Rooby, el millor amic per la logística Maria Masoliver (tutora)

L’acte de lliurament dels Premi Argó tindrà lloc el dia 29 de juny a les 17:00h a la sala d’actes de l’edifici del Rectorat de la UAB.

L’acte de lliurament dels premis Consell Social UdG tindrà lloc el dia 21 de juny a les 18:00h a la sala d’actes de la Facultat de Medicina de la UdG.

Moltes felicitats a tots els guardonats!

Taula rodona amb l’Helena Carreras

L’Helena Carreras ha vingut a parlar-nos de la seva novel·la “Dinou vint”, guanyadora del Premi Just M. Casero 2020.
Han llegit la novel·la i han participat a la taula rodona els alumnes de 3A i 3B d’ESO.

Visita de l’escriptor JN Santaeulàlia

El passat dilluns 7 de juny, el Sr. JN. Santaeulàlia va parlar amb les noies i nois de 4t sobre el seu llibre “L’Absent”, que han estat llegint durant aquest trimestre. Va ser una tertúlia cordial durant la qual els i les alumnes van poder aclarir dubtes de l’argument de la novel·la i també sobre la professió d’escriure.

Li agraïm moltíssim les dues hores que els ha dedicat amb simpatia i proximitat.

Premis Recerca Jove

En la darrera edició dels Premis Recerca Jove, destinats a fomentar l’esperit crític del jovent i atorgats per la Generalitat de Catalunya, han estat premiats els treballs de recerca de tres alumnes del nostre centre.

Els treballs premiats són:

• Rooby, el Millor Amic per la Logística. Disseny, construcció i programació d’un robot de baix cost de l’alumna Aida Benítez Bagué. Tutoritzat per Maria Masoliver.
    • Desenvolupament d’un prototip d’una genollera que impedeix la hiperextensió de l’alumna Berta De Ciurana Sitjà. Tutoritzat per Maria Masoliver.
    • White Caves: Disseny i Desenvolupament d’un Videojoc; Recerca Bibliogràfica sobre els efectes Psicològics dels Videojocs de l’alumne Marçal Pons Wendenburg. Tutoritzat per Sandro Alfaro.

A banda dels premis per als alumnes, dotats amb 850 €, també hem rebut un premi com a institut, per fomentar l’esperit científic i tecnològic entre el jovent, valorat en 2.500€.

Aida, Berta i Marçal, enhorabona per aquest magnífic guardó!

“Betty Boop i la Gran Depressió. La influència de la crisi nord-americana en la icona cultural”, premi Francesc Noy d’Humanitats 2021

Ens plau informar-vos que en Jaume Viñas de 2n de batxillerat A ha estat premiat amb el premi Francesc Noy de la Universitat Pompeu Fabra pel seu treball de recerca “Betty Boop o la Gran Depressió”, tutoritzat pel professor Joan Boada del Departament de Geografia i Història.

El jurat ha premiat l’obra de Jaume Viñas, de l’Institut Santiago Sobrequés i Vidal de Girona, per “la seva interdisciplinarietat, l’acurada anàlisi conceptual i el gran esforç de recerca realitzat”. Més de 100 treballs han participat en la XIX edició del premi, dels quals quatre han estat finalistes, i dos més han obtingut mencions especials.

Enllaç a la notícia publicada per la Universitat Pompeu Fabra.

Font: UPF

Patinet o bici tot un benefici!

Els alumnes de 1r ESO han elaborat un vídeo sobre el benefici de l’ús de la bici i el patinet. Aquest vídeo forma part de la campanya informativa i de conscienciació sobre mobilitat de l’Ajuntament de Girona que s’està duent a terme des del Consell d’Adolescents.

Apadrinem escultures

Una representació dels alumnes de 1r d’ESO han assistit a l’acte de cloenda del projecte educatiu i ciutadà “Apadrinem escultures” organitzat per Amics de la Unesco i l’Ajuntament de Girona.
El nostre institut ha apadrinat l’escultura “Josep Irla” de Mercè Riba. També tenim a l’entrada del… Llegeix més»

Premiats al Concurs de Recitació

La Berta Campeny, en Marc Pérez (no és a la foto), en Guim Oliver i en Jaume Roger, de 2n de batxillerat, han guanyat un premi al Concurs de Recitació organitzat per l’ICE de la UdG. El jurat va destacar l’alt nivell dels participants. Moltes felicitats a tots!