Jornada Portes Obertes Batxillerat

Benvolgudes famílies,

Els informem que la jornada de portes obertes de batxillerat d’enguany es dur√† a terme de manera virtual en dues jornades a trav√©s de la plataforma Google Meet.

• 5 de maig batxillerat ARTS
  • 6 de maig batxillerat NO ARTS

Per poder participar-hi cal inscriure’s mitjan√ßant el formulari que trobaran a continuaci√≥ i, a m√©s, ser√† imprescindible una adre√ßa de correu electr√≤nic GMAIL per poder accedir a la videoconfer√®ncia.

FORMULARI INSCRIPCI√ď JORNADA DE PORTES OBERTES BATXILLERAT

El formulari d’inscripci√≥ s’ha tancat despr√©s d’arribar al m√†xim de persones perm√®s a la videconfer√®ncia i s’ha enviat l’enlla√ß a tothom que s’havia apuntat. En cas de no haver rebut l’enlla√ß contactin amb coordinacio.pedagogica@inssobreques.cat

PRESENTACI√ď JORNADA PORTES OBERTES

INFORMACI√ď PREINSCRIPCI√ď BATXILLERAT CURS 2021-2022

INFORMACI√ď PREINSCRIPCI√ď

Enllaç presentació Jornada de Portes de Obertes Maig 2021

Preinscripci√≥ Batxillerat: de l’11 al 17 de maig

Horari d’atenci√≥ telef√≤nica

DE LES 9:00H A LES 14:00H

Tel√®fon d’atenci√≥ telef√≤nica

972.21.85.50

Adreça electrònica

oficines@inssobreques.cat

Enllaç preinscripció

preinscripcio.gencat.cat

OFERTA DE PLACES BATXILLERAT CURS 2021-2022

CURS
Arts plàstiques i arts escèniques
Ciències i Tecnologia, Humanitats i Ciències Socials
1r BAT
88 + 3 batxibac
28 + 12 batxibac
2n BAT

Treball de S√≠ntesi a 1r d’ESO

Dins del Treball de S√≠ntesi, els alumnes de 1r d’ESO han treballat 5 Objectius de Desenvolupament Sostenible (AGENDA 2030) i han elaborat amb la t√®cnica visual thinking uns murals amb diferents propostes per poder assolir-los abans de l’any 2030. Ha estat una feina molt enriquidora per a tots.

Us deixem una mostra dels resultats finals.

Agissez pour la planète !

Al cr√®dit de s√≠ntesi de tercer d’ESO hem treballat els objectius de desenvolupament sostenible.¬†Els alumnes de franc√®s hem triat la producci√≥ i el consum responsable.¬†√Čs urgent que tots aportem el nostre granet de sorra : “Agissez pour la plan√®te !”

Salvem el mar!

Els alumnes de 1r d’ESO A, des de la mat√®ria de M√ļsica, han creat una lletra adaptada a la can√ß√≥ “Under the sea” de la pel¬∑l√≠cula “La Sireneta” de Disney. El text s’ha fet a partir de vocabulari espec√≠fic sobre la vida submarina, treballat a Ci√®ncies Naturals, per ajudar a conscienciar-nos sobre la necessitat de preservar el nostre medi. Aquesta activitat ha format part del Treball de S√≠ntesi sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030 (ODS 14: Vida submarina).