Trobada de Corals

El passat 16 de maig els alumnes de 1r d’ESO van participar a la XXIV Trobada de Corals de Secundària al Teatre Municipal de Girona juntament amb altres instituts de la província.

Xerrada sobre la Unió Europea

Xerrada sobre la Unió Europea a càrrec de Joaquim Millán d’Europe Direct per alumnes de 4rt d’ESO en el marc del projecte de la Beca Premi d’Europa de l’assemblea Parlamentària del Consell d’Europa atorgada per l’Ajuntament de Girona.

Festival Inund’art

Aquest any els alumnes de batxillerat artístic del nostre centre  participen des de diferents assignatures en la 13ª edició del festival inund’art que se celebra enguany a la ciutat de Girona. Des del departament de visual i plàstica s’ha proposat revisitar alguns dels espais de la… Llegeix més»

Intercanvi dels alumnes de 3r ESO

El grup d’alumnes de 3r d’ESO que varen acollir la visita de l’escola Anglo European School el mes de març ha viatjat aquest mes de maig a Ingatestone, Essex, molt a prop de Londres. La visita ha durat 10 dies, durant els quals han gaudit de moltes atraccions a la ciutat, com la pujada al London Eye, la visita a diferents museus o el musical The Lion King. Han visitat Cambridge i Ingatestone Hall i han tornat molt contents de l’experiència.

Apadrinem escultures

Enguany, els alumnes de 1r d’ESO hem apadrinat dues escultures: els “Llapis” d’en Paco Torres Monsó i “Homenatge a Josep Irla” de Mercè Riba. El passat dimecres vam anar a l’Auditori del Centre Cultural La Mercè a l’acte de cloenda del projecte i de presentació… Llegeix més»