Obertura de la Biblioteca de l’Institut Serra de Miramar.

L’Institut Serra de Miramar posa en funcionament la nova biblioteca per facilitar la lectura als alumnes del centre .

Dilluns 4 d’octubre, es va posar en funcionament  la biblioteca de l’Institut Serra de Miramar. Aquest espai serveix perquè els alumnes puguin anar-hi a l’hora de l’esbarjo  i aquest curs es troba situat a la planta baixa, a l’antic despatx de l’AFA. Aquesta ubicació promou als alumnes a tenir un espai més accessible ja que anteriorment havien de desplaçar-se a l’última planta i quedava una mica allunyada de la zona de pas. L’objectiu és facilitar la lectura, la consulta de llibres i el préstec. S’hi pot trobar un bon ambient  de treball i hi ha usuaris de totes les edats i de tots els cursos.

Actualment el catàleg de la biblioteca està pensat perquè sigui atractiu per als alumnes d’aquestes edats. És una iniciativa que fomenta la lectura i dona l’oportunitat als alumnes a conèixer i descobrir els seus propis gustos lectors a cost zero.

Hi ha alumnes que hi han anat de manera puntual i d’altres que acostumen a fer-ne bastant ús.”S’hi troben tot tipus de llibres, hi ha molta varietat i estan molt bé per la nostra edat”, explica Txell Andreu, usuària de la biblioteca de l’institut Serra de Miramar.