L’INSTITUT SERRA DE MIRAMAR PRESENT A LA FIRA DE SANTA ÚRSULA

Aquest cap de setmana l’Institut Serra de Miramar ha participat en diverses activitats de la Fira de Santa Úrsula. Alumnat i professorat del centre va formar part de la 23a. Mostra de Bestiari Escolar i Infantil de la Fira de Santa Úrsula, fent un recorregut per la ciutat de Valls portant el nan de la Dolors Vives i el Josep Maria Tost. Aquesta mostra és ja tot un clàssic de Santa Úrsula on participen la majoria dels centres educatius de Valls.

Cercavila amb els nans del Serra

Entrega de diplomes

Per altra banda, el Serra de Miramar també va comptar amb la presència d’alumnat i professorat a la Cursa de Santa Úrsula. La cursa popular, organitzada pel Patronat Municipal d’Esports de Valls, enguany celebrava la 41a. edició i va resultar ser tot un èxit de participació. Una activitat familiar, no competitiva i inclusiva que es va portar a terme diumenge passat abans de la diada castellera.

Membres del Serra a la Cursa de Santa Úrsula