L’art embelleix els passadissos del Serra de Miramar

Aquest trimestre els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Serra de Miramar de la matèria d’Educació Visual, Audiovisual i Plàstica han realitzat el projecte artístic Una i tres cadires.

El projecte consistia a idear, presentar i construir una instal·lació artística partint d’una cadira de l’institut. En primer lloc, els alumnes van debatre sobre què significava per a ells l’art contemporani. També van preguntar-ho a la resta d’alumnat, professorat i familiars. Tot això utilitzant com exemple l’obra Comedian de Maurizio Cattelan. Després van idear i presentar les seves pròpies propostes a classe. Seguidament, van escollir dues idees de cada grup; i, finalment, van construir la instal·lació i van col·locar-la en un espai de l’institut. La interacció espai i obra era clau per a l’objectiu de la feina.