Esquiada de l’alumnat del Serra de Miramar

El passat dilluns 29 de gener a les 6 del matí, l’alumnat de diferents cursos del Serra va sortir de Valls direcció a la Masella per fer l’esquiada anual de centre. El dilluns van esquiar tot el dia i es van instal·lar a l’Hotel Adserà, a La Molina. El dimarts 30 de gener, els joves juntament amb el professorat que els va acompanyar, van esquiar tot el dia i per la tarda van visitar Puigcerdà, l’estany i el seu centre. Dimecres també van aprofitar per esquiar i a les 16 hores van tornar cap a Valls.

Alumnat i professorat han coincidit que han gaudit molt de l’experiència tot i la poca neu existent al Pirineu català.

Un total de 51 nois i noies de tots els cursos d’ESO i 1r de Batxillerat de l’institut són els que han participat a l’esquiada del Serra de Miramar del curs 2023-2024.