L’Institut Serra de Miramar ha estat seleccionat per participar en les estades d’immersió lingüística en llengua anglesa que estan finançades pel Ministeri d’Educació i Formació professional i cofinançades pel Fons Social Europeu.

Les estades d’immersió lingüística en llengua anglesa són una acció d’extensió educativa que vol contribuir a millorar la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat i també les seves habilitats socials i relacionals, atès que permet posar en pràctica valors i actituds essencials per a la convivència, com el respecte als companys i a la diversitat, i el sentit de la responsabilitat. Les activitats dissenyades contribueixen a l’adquisició de competències bàsiques i d’habilitats de caire social, emocional i relacional.

Llegeix més»

Presentació del curs escolar

Iniciem un nou curs escolar amb mesures de seguretat i amb la il·lusió de retrobar-nos per compartir aprenentatges, experiències, fer amics…
La nostra comunitat d’aprenentatge reprèn la presencialitat dels familiars per participar en les actuacions educatives d’èxit: grups interactius, comissions, formació, tertúlies.
Iniciem la participació en el… Llegeix més»

Presentació del curs 2021-2022

Benvinguda a tot el professorat i personal d’administració i serveis. El 13 us esperem a vosaltres noies i nois, amb un curs farcit de nous reptes i noves experiències que ens faran créixer personal i professionalment. (Foto: Clara Cervelló) Llegeix més»