Presentació del curs escolar

Iniciem un nou curs escolar amb mesures de seguretat i amb la il·lusió de retrobar-nos per compartir aprenentatges, experiències, fer amics…
La nostra comunitat d’aprenentatge reprèn la presencialitat dels familiars per participar en les actuacions educatives d’èxit: grups interactius, comissions, formació, tertúlies.
Iniciem la participació en el programa Erasmus* , conjuntament amb instituts d’Alemanya, Aústria i Romania amb l’objectiu de compartir les nostres experiències en relació a l’hort escolar i treballar per la sostenibilitat als centres educatius.
Organitzarem II Fira de tecnologia de l’Alt Camp (FiTAC). Iniciem les emissions radiofòniques des de l’institut des de l’optativa de ràdio.
Tot amb la finalitat de formar l’alumnat oferint a tothom un aprenentatge d’altes expectatives i amb l’objectiu de crear espais de diàleg que enforteixin les relacions d’amistat des del llenguatge de l’ètica.
L’equip docent i el personal d’administració i serveis us desitgem un bon curs escolar.
#sompencaires #somamics #somdelSerra