Vaga d’estudiants per aturar el genocidi contra el poble palestí

El sindicat d’estudiants convoca buidar les aules i sortir a reivindicar-se per solidaritzar-se amb el poble Palestí a les 12 h.

El dijous 2 d’octubre els estudiants d’ESO, Batxillerat i Universitat estan convocats a fer una jornada de vaga. La convocatòria està feta pel Sindicat d’Estudiants. Té com a objectiu denunciar la violència contra els palestins i palestines i pressionar als governs perquè trenquin relacions amb Israel.

La situació a Palestina ha arribat a un punt insostenible: al voltant de 60.000 persones incloent nens i nenes haurien sigut assassinades. També molts hospitals, escoles i habitatges han estat destruïts, la població sobreviu sota la fam i el bloqueig. Davant aquesta dura realitat el Sindicat d’Estudiants critica la passivitat que estan tenint els governs europeus i l’estat espanyol, se’ls acusa de mantenir relacions comercials i militars amb Israel.

Gràcies a dades d’altres mobilitats d’aquest tipus i també de les que ja s’han dut a terme a favor del poble palestí, s’estima que a Catalunya la mobilització d’estudiants serà d’entre 4.000 i 9.000 joves.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut