Jornades Lacetània

Aquesta setmana ja han començat les Jornades Lacetània. L’any 1986 es van començar a fer les Jornades Lacetània, abans anomenades Jornades Tecnològiques. Durant una setmana dels mesos de març i abril els alumnes de l’institut realitzen una sèrie de xerrades, tallers i activitats educatives. Aquestes Jornades són un referent actual de la divulgació a la ciutat i compten amb la participació d’importants figures de la ciència, l’economia, el món industrial, les comunicacions o l’esport del nostre país. Cada any es tria un tema i tots els tallers, xerrades i activitats son sobre aquest tema que s’ha triat.

Els alumnes de l’ESO tenen varies xerrades, tallers i pel·lícules relacionades amb els sentiments i la tecnologia, a batxillerat faran xerrades relacionades amb la natura i un taller d’escacs i, per últim, a cicles, realitzaran varies xerrades sobre el món tecnològic.

Com podem observar, aquesta any, el tema principal per a les Jornades és l’àmbit d’internet i té pinta de què seran unes Jornades divertides i entretingudes.

Us hi esperem a tots i totes!

Hector Porcel