La Volta a Catalunya ja està en marxa del 23 fins al 29 de març i, com cada any, està cridant bastant l’atenció. És una cursa molt important i amb molta història, perquè fa més de 100 anys que es fa per diferents llocs de Catalunya.
Aquest any hi ha ciclistes molt bons, com Jonas Vingegaard o Remco Evenepoel, així que les etapes seran bastant intenses hi ha dies més tranquils, però també n’hi ha de molt durs, sobretot a la muntanya les comarques de alt Berguedà i la Cerdanya que és on normalment es decideix la cursa.
A més, va passant per diferents zones i acaba a Barcelona, cosa que la fa encara més especial. En general, és una competició que sempre deixa bons moments i que molta gent segueix de prop i es pot seguir en directe des de Eurosport i Esport3.


