Visita de l’alumnat del CFGS d’ARI i del CE de FI a la Fira Advanced Factories

Els alumnes i professorat del CFGS d’Automatització i Robòtica Industrial (ARI) i del Curs d’Especialització (CE) en Fabricació Intel·ligent (FI), van visitar la fira Advanced Factories que s’ha celebrat els dies 18, 19 i 20 d’abril de 2023 a Barcelona. Aquesta fira és un dels esdeveniments més importants en el sector de la fabricació avançada i la indústria 4.0.

La fira Advanced Factories reuneix cada any les últimes novetats en tecnologia per a la fabricació, així com les solucions més innovadores en automatització industrial, robòtica i intel·ligència artificial. Aquesta edició va comptar amb més de 300 expositors i més de 34000 visitants, consolidant-se com un punt de trobada ineludible per a professionals i empreses que volen estar al dia en les darreres tendències del sector.

Els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer les últimes innovacions tecnològiques en fabricació, així com les solucions més avançades en automatització industrial i robòtica. A més, van poder assistir a diferents conferències i presentacions de les empreses que hi exposaven, en les quals es van abordar temes com la digitalització de la cadena de producció, la robòtica col·laborativa o la intel·ligència artificial aplicada a la fabricació.

L’alumnat també va poder captar de primera mà, i de quina forma, de què es capaç la robòtica, i si no visualitzeu el vídeo, no està gens malament!!

Sense cap mena de dubte, aquesta experiència serà molt valuosa per als alumnes en la seva formació com a professionals de la indústria.