Visita dels alumnes de 2n de DAW a Control Grup

Els alumnes de 2n de DAW van visitar Control Grup, una empresa especialitzada en diversos àmbits, com serveis d’impressió, gestió de llocs de treball, dispositius mòbils, identificació, impressió 3D, material d’oficina, audiovisual i cartelleria digital. A més, l’empresa es dedica a Sage ERP, gestió documental i sistemes informàtics.

La visita va tenir un enfocament especial en la seva oferta de serveis Sage ERP. Els alumnes van rebre una detallada explicació sobre com aquest sistema de planificació de recursos empresarials facilita la gestió eficient dels processos de negocis, integrant diferents àrees com finances, magatzem, vendes i màrqueting. Van explorar com aquesta solució ajuda les empreses a optimitzar la seva eficiència i a prendre decisions informades mitjançant la recopilació i anàlisi de dades en temps real.