TALLERS IDEES JOVES A L’INSTITUT LACETÀNIA

Durant aquest mes de novembre i de desembre se celebraran en el nostre Institut diverses sessions dels “Tallers d’Idees Joves “ organitzats per l’entitat ProEmpresa de l’Ajuntament de Manresa. Concretament, les hem adreçat a l’alumnat de Cicles Formatius tant de grau mitjà com de grau superior que estan treballant el desenvolupament d’una idea empresarial en el Mòdul Professional d’Empresa i Iniciativa Emprenedora.

En aquestes sessions participen formadors i formadores experts en diferents àmbits (comunicació, màrqueting, tecnologies digitals …) però tots ells amb un mateix fil conductor: estimular la creativitat i l’esperit innovador de l’alumnat.

A tall d’exemple, el divendres 3 de novembre es va dur a terme el taller “Tik Tok, Reel i Shorts. La importància del videomòbil, impartida pel ponent Norman López de l’empresa Gedi Media. En aquesta sessió va participar l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Informàtica i va ser tot un èxit.

Tal com ens comenta l’entitat organitzadora –ProEmpresa– , “l’oferta de tallers està estretament vinculada amb el concurs d’idees emprenedores i pla d’empresa que es convocarà durant el curs”.

El nostre Institut valora molt positivament aquestes iniciatives, ja que permeten desenvolupar el potencial creatiu de l’alumnat en l’àmbit de la generació d’idees empresarials.