Sortida de convivència amb alumnes dels cicles d’informàtica

Fa uns dies vàrem poder gaudir d’una primera sortida de convivència entre els alumnes i equips docents dels diferents cicles d’informàtica que es cursen a Lacetània per la tarda. S’hi varen sumar alumnes dels diferents cursos de:

• CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes
  • CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Web
  • CFGS d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa

La sortida va consistir en un dinar en una l’àrea de barbacoa de Mas Portell, on es van haver d’organitzar i agrupar per preparar-se un bon dinar i compartir una bona estona plegats d’una manera més distesa i oberta. L’esdeveniment es va allargar fins al voltant de les 19:00h i es va poder respirar un ambient alegre i distès.

Aquestes sortides ens ajuden a millorar i crear més lligams entre els diferents alumnes i a la vegada fomentar la interrelació entre equips docents i els mateixos alumnes. Durant la resta del curs està previst dur a terme més sortides, i també d’altres tipus, per seguir treballant i oferint opcions dinàmiques i amb atractius diferents.