Projecte europeu INDI4.0 Erasmus +

Professorat del departament d’Electricitat-Electrònica ha participat en la primera reunió (kick-off meeting) del projecte europeu INDI4.0 Erasmus + a Stuttgart.

En aquest projecte, que té per objectiu desenvolupar competències relacionades amb la indústria 4.0, hi participen diversos centres educatius relacionats amb la Formació Professional com la Max-Eith Schule d’Stuttgart (Alemanya), el Cenfim de Lisboa (Portugal) i l’Institut Lacetània, organitzacions com el Centre de Formació Pràctica (CFP) que depèn de la Fundació Lacetània, i finalment l’empresa privada alemanya Pilz.

Estan previstes estades d’alumnes i professorat dels diversos centres a Stuttgart el proper maig’2020, a Manresa al novembre’2020 i a Lisboa el maig’2021, estant previst el tancament del projecte a Stuttgart l’octubre’2021.