XXXVIII edició de les JORNADES LACETÀNIA “PROJECTEM NOUS HORITZONS: POBRESA, SALUT I BENESTAR

L’institut Lacetània, organitza aquest any la 38a edició de les jornades Lacetània; unes jornades que han crescut com a plataforma per a la discussió i promoció d’accions en temes d’actualitat. Aquest esdeveniment busca abordar temes rellevants amb l’objectiu de reflexionar i aportar coneixements a tota la comunitat educativa per mitjà d’una setmana repleta d’activitats.

En aquesta edició, les jornades tindran com a eix principal els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Aquest any però, amb un enfocament específic en l’ODS 1 (Fi a la pobresa) i l’ODS 3 (Salut i benestar) baix el tema principal “Projectem nous horitzons: Pobresa, salut i benestar” i es durà a terme del 18 al 22 de març del 2024.

Dins el marc de les Jornades, comptarem amb dues campanyes que han organitzat els diferents estudiants dels cicles formatius de la família professional d’administració i finances:

L’alumnat de primer curs de gestió administrativa ha participat en taller “Aprèn, participa i dona” que organitza el Banc de Sang i Teixits de Barcelona als centres educatius. L’alumnat serà el responsable de fer la difusió a les diferents xarxes socials de la campanya de donació de sang i teixits que es durà a terme al vestíbul de l’INS LACETANIA (accés porta principal) el dimecres 20 de març de 9:30 a 13:30 i de 16:00 a 20:00.

L’alumnat de primer curs de grau superior d’administració i finances ha organitzat una campanya de recapte d’aliments i productes d’higiene que tindrà lloc del 18 al 22 de març de 2024. La iniciativa, en la que també col·laboren la Fundació Santa Clara i el Banc dels Aliments, té com a objectiu contribuir a la lluita contra la pobresa alimentària i ajudar les famílies més necessitades de la comarca.

Com participar?

Pots portar els productes a l’Institut Lacetània en horari de 9h. A 20:30h., del dilluns 18 al divendres 22 de març de 2024.

Què donar?

Els aliments més necessaris són: oli (de Girasol i d’oliva), llet, pasta, arròs, llegums, i productes d’higiene personal: tovalloletes, paper higiènic, bolquers, compreses.

Per què és important la teva col·laboració?

El recapte ajudarà a més de 1.000 persones de tota la comarca, en situació de vulnerabilitat. La teva donació, per petita que sigui, pot significar una gran diferència en la vida de moltes famílies.

No perdis l’oportunitat de ser part d’aquesta noble causa: cada gest de solidaritat compta!

Contacte:

Institut Lacetània: 93 872 12 34