Un arbre per la Neus

Avui hem plantat el nostre arbre, l’arbre de l’alumnat amb sordesa de l’institut. Ho hem fet recordant i donant les gràcies a la Neus, la nostra logopeda, companya i amiga que ens va deixar el mes passat.

Gràcies Neus per la feina que has fet a l’institut amb els alumnes amb sordesa, gràcies per la teva implicació, la teva generositat i la teva sensibilitat. Diuen que la veritable lliçó que pot donar una mestra no és la que imparteix a l’aula, per molt bona que aquesta sigui, sinó que és aquella que transmet quan no és conscient que està ensenyant, amb la seva manera de ser i actuar, a través de la seva actitud… Aquesta és la lliçó que ens quedem de tu, Neus: una lliçó de saber estar, de bon fer i de compromís.
Farem créixer el nostre arbre i amb ell et sentirem sempre a prop.
Mireia Caro