TROBADA DE CORALS

Amb motiu del 25è aniversari de la Trobada de  Corals d’Educació Secundària, el Departament d’Ensenyament va organitzar un gran acte de celebració a la ciutat de Cervera, el passat 9 de maig.

Aquest any van participar-hi cinc mil cantaires de diferents centres de Catalunya, juntament amb l’orquestra dels alumnes de música, tots ells acompanyats pels seus professors.

Amb el pas dels anys ha augmentat el nombre d’alumnes participants tot i que els escenaris han anat variant al llarg de les edicions. També el repertori musical  ha anat canviant, tot i que Els Segadors i El Cant de la Trobada s’han mantingut durant aquests vint-i-cinc anys.

Els alumnes de 4t d’ESO han assistit a aquesta trobada per poder gaudir de la música.