Taller de Teatre

Un grup d’alumnes de 4t de l’ESO i 1r de Batxillerat han realitzat un taller de teatre dins la matèria de castellà, amb un total de 6 hores repartides en tres sessions.
Les actrius que han impartit el taller són integrants de la companyia T de Teatre, la Marta Pérez i Carme Pla les quals han protagonitzat obres de molt èxit com «Petits contes misògins», «Homes!»,o «Això no és vida!», entre d’altres, i l’èxit televisiu «Jet lag», emès per TV3.
El darrer espectacle de la companyia és «E.V. A.», dirigit per Julio Manrique i estrenat al juliol del 2017 al Teatre Romea de Barcelona amb motiu del Grec Festival 2017 i que també es va poder veure al teatre Kursaal de Manresa.
L’experiència ha estat, segons els nostres alumnes, fabulosa. Aquí us deixem un recull d’imatges d’aquest taller