SORTIDA SENDERISME 4t D’ESO

El passat dia 27 d’octubre, els alumnes de 4t vam anar a fer la sortida de senderisme a la muntanya de Montserrat. Una excursió que va tenir una llargada de 9 km. Vam agafar el tren a Manresa Alta fins a Monistrol de Montserrat i després vam agafar el cremallera fins al monestir. Allà va començar la caminada fins a Sant Jeroni.

Vam iniciar la ruta pujant per les escales, mentre ascendíem podíem contemplar la natura de la muntanya (vegetació, fauna, barrancs, etc.). Encara que feia fred, va ser una sortida màgica, vam parar a esmorzar en una ermita que hi havia al mig de la muntanya i després vam pujar fins al mirador de Sant Jeroni.

Des d’allà vam poder veure totes les vistes a 360° i fins i tot vam poder veure un vaixell que hi havia al mar, ja que feia un dia molt assolellat. Quan vam baixar, la idea era anar per una altra ruta, però com que no hi havia temps, vam haver de tornar pel mateix lloc per on havíem pujat, com que anàvem molt lents, vam estar a punt de perdre el cremallera, però per sort vam arribar a temps a l’estació.

En conclusió, va ser una sortida molt bonica i vam poder veure unes vistes increïbles.