Se senten sorolls estranys al soterrani de l’institut

La policia va fer una batuda al soterrani del institut Lacetània, perquè un alumne va sortir-hi ferit i mig moribund. Amés, cinc alumnes més varen desaparèixer. Arrel d’aquests fets la policia va pensar que era un culte de creences estranyes, però ara tenen clar que és una bestia.

Així que la policia va decidir entrar per intentar trobar als alumnes desapareguts, però malauradament la bestia els va atacar i sis policies varen resultar ferits i nou van morir durant la trifurca. el pitjor de tot és que la bestia va poder escapar, tot i que la policia va llençar granades de gas per retindre’l, però no el van poder capturar. Per sort, van aconseguir capturar una fotografia de prop del animal per un alumne curiós i molt àgil que no va resultar ferit. La criatura no s’assembla a cap altre que la policia, o d’altres persones hagin vist mai.

Ara, la bestia, corre per la ciutat de Manresa, la seva silueta ens recorda a un gos-humanoide, que camina a dos potes. els informes policials que arriben, intenten calmar a la ciutadania, dient “Aquest animal no arribara gaire lluny, està mal ferit. Qui el trobi que avisi a les autoritats”. Però el que no sap ningú és que la bestia, semblava que no li fessin res les bales. La gent de la ciutat, va començar a conspirar del que podria ser l’animal. Molts d’ells deien que era un home llop, però l’encarregat de la captura de l’animal, el comissari Candiman, ho negava rotundament, ja que si fos un home llop no podria transformar-se durant el dia. Aquest fet feia que el poble comences a dubtar de la paraula del comissari, per uns sorolls estranys que provenen del soterrani de casa seva, menters la policia desmenteix tot el que pugui dir la gent sobre ell. Les sospites s’eleven quan el senyor Candiman no volia presentar declaració davant d’un jutge. Així, en mig del caos que vivia la ciutat, algun ciutadà va intentar matar al policia, però tot el que ho intentava se’l trobaven mort, o dessagnant-se a les seves pròpies cases.

La busqueda del animal, seguia fen-se per tots els paràmetres de la ciutat, fins que un grup d’autoritats se’l trobaren una nit. La bestia va arrebatar la vida de dos dels vuit agents que participaven en la batuda d’aquella zona i als altres els va deixar ben ferits. Seguien les batudes per capturar-lo, però de sobte, és van a tornar a sentir sorolls estranys al soterrani de l’institut, fet que feia pensar que no només era un home llop, sinó que eren dos, però aquestes sospites encara no podien confirmar-se. Però la gent no podia parar de pensar i pensar, i feia que sortissin noves conspiracions, l’última i que fins i tot va sortir com a titular d’un Regió7 va ser “Tota persona que hagi estat en contacte amb la bèstia, esta infectada!. La gent és va tornar boja, s’allunyaven de tota persona que tingues una ferida o que hages dit anteriorment que havia vist d’aprop la bestia. És va crear el caos. Tot anava cap per avall i en plena nit, un udol molt fort, va crear el silenci, és van parar les televisions, les xerrades, la gent que dormia és va despertar… un udol molt intens que venia del cim del Collbaix que és va repetir varies vegades. Després d’uns minuts de silenci, un segon udol però més proper a la ciutat va esgarrifar a tothom que el va sentir. Aquest segon udol, provenia de la teulada de l’institut, confirmant que hi havia dos homes llop a la ciutat. el desconcert dels habitants seguia igual, no entenien que passava i el silenci s’estava fent etern.

Van haver d’esperar uns minuts, fins que unes corredisses van trencar el silenci. Eren els homes llop, s’apropaven l’un a l’altre, i semblava que ho feien amb ganes, destrossant tot el que es trobaven pel camí. Per primer cop, aquests no van atacar a les persones, sinó que anaven a matar-se entre ells! Això va fer que les persones que eren prop, encuriosits, s’apropessin a la baralla. Els homes llop, que s’estaven glopejant a cop de peu, mossegades, esgarrapades, entre d’altres, van recordar que si ingerien aliment la seva força és multiplicava per dos i sense pensar-s’ho dos cops van començar a cruspir-se gent que estava observant la trifurca, creant el paisatge similar al d’una guerra. Fent d’aquesta una nit frenètica, on la gent intentava resguardar-se, mentre aquell parell discutien.

Les set del matí sonaven, i uns udols donaven fi a la baralla, amb el sol de primera hora els homes llops es van convertir de nou en humans, tot i que estaven mal ferits. Quan les autoritats van arribar, varen veure a varis vilatans intentant atacar una noia adolescent, que juraven que els homes llop, durant la nit no l’havien tocat i conspiraven que ella era un ser maligne que els dirigia.Tot just tocaven les set i mitja del matí, i la tranquil·litat tornava a Manresa. Però, qui era aquella noia? per què no va ser atacada per els homes llop? van quedar moltes respostes sense resoldre.

FI!