Projecte europeu MICA Lisboa

Els alumnes de 2n d’Automatització i Robòtica Industrial Joan Gallego i Daniel Montañés estan participant aquests dies, junt amb 3 professors i un membre del Centre de Formació Pràctica (CFP), en un taller sobre CNC que té lloc al centre Formació Professional portuguès CENFIM de Lisboa. Aquest centre, així com l’Institut Lacetània i altres centres d’Alemanya, Finlàndia, Polònia i República Txeca, participen en el programa europeu MICA (Mechanical Industrial Collaborative Assignments) projecte Erasmus + KA2 en la formació professional per a desenvolupar i implementar tallers tècnics relacionats amb CNC, automatització, muntatge, soldadura i sistemes de fabricació flexibles. El principal objectiu de MICA és permetre la transferència de coneixement i la cooperació entre els instituts de FP i les empreses d’arreu d’Europa.

Es tracta d’una experiència molt positiva per als nostres alumnes i professorat, i que es continuarà encara durant el 2018, visitant un centre educatiu de la República Txeca i cloent el programa a Finlàndia.

Per més informació mica.electroaula.cat/