Obert el període d’inscripció per les proves d’accés a CFGS

El Departament d’Educació ha convocat les proves d’accés per a aquelles persones que desitgin accedir a cicles de Formació Professional i que no compleixin els requisits acadèmics establerts.

L’institut Lacetània acollirà, un any més, les proves d’accés a cicles formatius de grau superior, oferint suport en la seva organització i gestió a les seves instal·lacions.

La Formació Professional ofereix una formació de qualitat per exercir diverses professions i proporcionar els coneixements i competències necessàries per a cada sector.

Les proves d’accés representen una oportunitat per a aquelles persones que volen continuar la seva formació o millorar la seva qualificació professional.

Com realitzar la inscripció:

Les persones interessades poden accedir al formulari d’inscripció de manera telemàtica, seguint una de les dues opcions següents, segons correspongui a Formació Professional (FP) o Ensenyaments Especialitzats (EE):

  1. Des del Departament d’Educació:

    • Accediu a la pàgina web del Departament d’Educació i seguiu aquesta ruta:
      Inici > Proves d’accés > Formació Professional (grau mitjà o grau superior) > Fer la sol·licitud d’inscripció
  2. Des del portal de la Generalitat de Catalunya:

    • Accediu al portal  gencat.cat i seguiu aquesta ruta:
      Tràmits > Tràmits per temes > Educació i Formació > Proves d’accés > Proves d’accés al grau mitjà/al grau superior de formació professional > Inscriure’s a la prova

Terminis d’inscripció:

Les inscripcions es poden realitzar en línia les 24 hores del dia, des de les 9:00 hores del 17 de març fins a les 23:59 hores del 30 de març de 2025.

Us animem a aprofitar aquesta oportunitat per continuar el vostre desenvolupament acadèmic i professional.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut