Nova visita dels alumnes de l’optativa Mou-te de 3r ESO

Divendres dia 15 de desembre els alumnes actuals de l’optativa Mou-te de 3r ESO han realitzat una nova visita a les entitats on enguany realitzaran hores dedicades al servei comunitari.
Aquesta segona visita ha estat a la Protectora d’animals l’Aixopluc de Manresa i el desplaçament fins a ella ha estat una petita excursió de 4 quilòmetres, servint aquesta per conèixer millor l’entorn a la ciutat.
La Judith, com a responsable d’aquesta entitat, ha estat molt amable ensenyant les instal·lacions i explicant en què consisteixen les tasques d’una protectora, així com responent a tots els dubtes dels alumnes sense escatimar detalls.
Els alumnes han pogut jugar i crear llaços afectius, tant amb els gossos com amb els gats, i ja tenen moltes ganes de començar el seu servei a la comunitat en aquesta entitat, de la mateixa manera com ho estan fent a la llar d’infants de la Ginesta des de principis d’aquest mes.