Nou espai de Borsa de Treball

L’Institut Lacetània posa a disposició de les empreses i del nostre alumnat i exalumnat un nou servei online de Borsa de Treball que deixa sense funcionament l’antic entorn.

La Borsa de Treball té per objectiu facilitar la inserció laboral de l’alumnat i exalumnat del centre i ajudar-lo a trobar una feina relacionada amb les competències professionals adquirides. També vol donar resposta a les ofertes de treball de les empreses i estrènyer les relacions del centre amb el teixit empresarial de l’entorn.

El servei de la borsa de treball consta de 2 espais principals:

Empreses

Per formar part de la nostra Borsa de Treball i poder entrar ofertes i accedir als candidats i candidates més adequats per a ella, només cal donar-se d’alta al servei i entrar les ofertes de feina

Alumnat/Ex alumnat

En donar-se d’alta del servei l’alumnat i exalumnat pot consultar les ofertes relacionades amb els seus o d’altres estudis.

Esperem que aquest nou servei sigui àgil, útil i que faciliti tant la incorporació del nostre alumnat al mercat laboral com l’accés de les empreses a professionals qualificats del seu sector.

Si teniu cap dubte sobre aquest servei us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de l’adreça de correu coord.fp@lacetania.cat o a través del telèfon 93 8773750.