La poesia va al teatre… i el nostre alumnat, també!

Tot i que encara queden actes importants aquest cap de setmana, ahir es va celebrar l’acte oficial de Cloenda del Festival Tocats de lletra. I a la sala, per sorpresa del molts, hi havia més de 20 adolescents amb ganes de veure què era aquell espectacle que els havien promès que seria diferent. I ho va ser. Bona part de la promoció de 2n de batxillerat del Lacetània va gaudir ahir de la poesia de Raquel Santanera, Ismael Sempere, Jaume Coll Mariné i Meritxell Cucurella-Jorba, amb el duet Jansky (Laia Malo i Jaume Reus). Van sortir tots ells encantats: l’alumnat, sorprès del gaudi; els artistes, contents de veure la sala plena de joventut i agraïts per l’entusiasme que van mostrar a la sortida, xerrant-hi i fent-s’hi fotos.