LA MELODIA DE LA VIDA

Avui en dia la joventut escolta música durant moltes hores, la qual cosa ens porta a preguntar-nos si és recomanable tenir la música a la teva vida diària.

Per mi la música és una de les millors opcions per relaxar-se o per concentrar-se més en alguna cosa perquè quan n’escoltes és com si te n’anessis a un altre món perquè t’oblides de quasi tot i deixes de preocupar-te de tots els problemes que tinguis al cap.

La música es pot escoltar en diferents situacions del dia com per exemple:
-Quan vas a córrer i vas sol pots escoltar música per no avorrir-te i així també et pots motivar més.

-Quan estàs sol a casa i no saps què fer et pots posar música i divertir-te una mica.

-Quan estàs treballant i necessites concentrar-te.

I en molts més moments i ocasions del dia es pot escoltar música i això és el que vull descobrir.

He preguntat a diversa gent de classe i m’han donat diferentes respostes com aquestes:

En quin moment solen escoltar música a casa:

-A la dutxa

-Quan està trist

-Quan està avorrida

-Quan va al gimnàs

-Quan va sola pel carrer

-Per dormir

-Quan està jugant sol

-Quan estudia

Algunes s’han repetit i a més a més no he posat els noms per privacitat.

En conclusió, hem pogut comprovar que la música forma part de la vida diària de molta gent i a moltes hores.