EXPOSICIÓ 25N BIBLIOTECA LACETÀNIA

Per aquest 25N s’ha fet una exposició de llibres a la biblioteca de l’institut.

Hem anat a veure-la i hem quedat encantats/des i enamorats/des de tots i cadascun dels llibres que hem pogut veure. Però sobretot hem quedat meravellats/des d’un quadern que havien fet els alumnes de 4t del 2018-19.

Aquí us deixem unes de les frases que més ens han agradat de les històries d’aquest quadern, perquè pugueu gaudir igual com ho hem fet nosaltres, i veure situacions que són reals, però a la vegada costen de creure i et posen la pell de gallina:

• “L’home que maltracta una dona, ja no és un home” – Jo soc la causa …
      • “No vols però t’obligo” – La violència de gènere.
      • “No confio en tu, despulla’t” – La violència de gènere.
      • “Em pregunta per sopar i li dic que no. Aleshores, crits escoltats, plors descontrolats i morats. – Tampoc.

I Una flor diferent és també una de les històries que hi havia al quadern que ens ha agradat, però no hem pogut seleccionar només una frase de tanta força que tenien totes les que hi havia.

Bé, després de llegir texts que ens feien mal de veritat només de llegir-los hem reflexionat, i hem vist que tot i que pensem que el món està anant a millor, hi ha coses que segueixen passant i a vegades no en som conscients.

Lluc Cuñat Capdevila, Emma Hernández i Laia Martínez.