Es jubila la Isabel Moreno, professora de llengua castellana de l’institut

El passat dilluns 29 de setembre, vam poder presenciar un acte molt bonic per part dels estudiants i professorat de l’institut Lacetània. Molts dels alumnes del centre es van reunir i van preparar el comiat de la professora de llengua i literatura castellana, Isabel Moreno. La Moreno s’ha jubilat després de més de 30 anys de dedicació al centre. Durant aquest llarg període, ha exercit diferents càrrecs, contribuint de manera significativa a la vida de l’institut.

En aquesta festa de comiat, els alumnes de 4t d’ESO es van organitzar per fer-li regals i que el seu últim dia fos una jornada inoblidable. Entre els regals destacaven polseres i anells personalitzats, rams de flors i, fins i tot, una ampolla de Limoncello.

També cal destacar que en l’última reunió de claustre, la professora Sònia Moya li va dedicar unes boniques i emotives paraules. 

L’alumat i professorat de l’institut Lacetània li desitgem molta sort en aquesta nova etapa que comença!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut